標籤

2011年12月23日 星期五

<試食>Life Nutrition有機巴西莓加石榴精華

創新的全天然營養補充品,由100%有機巴西莓製成,
其特強抗氧化力(ORAC) 是眾多蔬果之最,抗氧化能力比藍莓強22倍。
有機巴西莓還可為身體補充純天然養分中的氨基酸、礦物質、蛋白質、
基本脂肪酸、植物纖維及維他命A、B。
其促進新陳代謝及抑制過度食慾功能有助修身減肥、淡化斑點、提升能量及改善睡眠質素。
加上石榴的維他命C、葉酸及抗氧化因子,
兩粒Life Nutrition有機巴西莓加石榴精華已能讓你精神飽滿,時刻煥發青春活力,健康就在你手。
60 粒裝
屈臣氏發售

價錢:$288

天然超級食品 帶回年青朝氣活力











食用方法:作為營養補充劑,每日2粒素食膠囊 ,膳後食用。

貯存方法:貯存在陰涼乾燥的地方。

食後感:講真,開頭我唔知原來係腦囊黎,我一打開個盒後,都呆左幾秒,

心諗,大獲,要食藥,仲要係我最唔鐘意食既膠囊!>.,<

之後,我睇下D簡介,原來此藥有修身減肥、淡化斑點既作用!

嘩........當場即刻咁無down喇~hahahaha,拿拿聲食個早餐先,

因為食此藥前好早食d野落肚~~~

不過,因為我係一個好大頭蝦既人黎,我一定知道自已成日都唔記得食,

所以我每次食都會食兩粒,辛苦都係辛苦一次嘛,kakaaa~~~

我都已經食左成個月,我就覺得去廁所就真係去多左既,不過斑點還在,可能要食左兩樽先有明

顯效果吧@@?

沒有留言:

張貼留言