標籤

2011年12月12日 星期一

開開心心敗家去.....

 上星期一,六千蚊一到手,已經忍唔住要敗家啦~~~

因為無大爺係身邊,買野都買得豪爽D~~~hahahahha

一敗就敗左$3xx~~

因為買滿$300即時有88折,仲即時有張會員卡,下次買衫永遠都有折呢!!



一共敗左4件東東回家呢~~~~呵呵!超滿足!!!


我原本無諗住買襪架,因為之前已經買左,點知我買果3做衫加埋仲差$2先夠$300囉~~~

=.=玩野!!!



毛冷褲!!!超好襯的耶~~~~

希望唔好咁快起粒粒啦~~~~~





我可以講,我真係原來無乜淨色長身底衫架!又多一個原因敗喇~~~




唔好話無淨色底衫,我原來都無乜外套!!好慘,我發覺我真的極小冬天衫>.<

要大量入貨~~~~~~~~~~




沒有留言:

張貼留言