標籤

2011年11月14日 星期一

YesStyle造型配搭@開心免費shopping(超多相)

我中咁多次試用,今次係我第一次中免費買衫活動,Wwoooo......

簡單d黎講,就係比錢我上網買衫....wakakkaaaa~~

因為今次呢個試用活動真係好鬼死正架,哈哈......因為有$500大元比我去敗家!!!

今次我一共敗左5樣東東,$500買到5樣野,係咪勁先~hahahaha,

我呢個小c奶,當然會左計右計,計清楚條數先敗架啦,呵呵呵!!!

此次活動網購網址http://www.yesstyle.com.hk/zh_TW/splash.html

我想講,呢間網購送貨速度超快的,我買完之後,第二日送到我家開口喇~~

Wwoo......真係超開心滴!!!


拆黑色開包裝袋後,原來還有一個yes style的透明袋袋住D衫,

果種感覺就好似拆禮物咁,真係愈拆愈興奮ga~XDD


以下呢堆東東就係我事次既戰績喇~~~


1)

子:59 Seconds

產品名稱:心心掛鎖仿皮手鐲


價值:$80HKD

顏色:紅色

非常細心的包裝,因用左一個超大個既泡泡袋包住,

可防止因運送期間手鍊有撞爛的情況發生喔.....



我鐘意紫色就一定架喇,我諗無乜人知道,其實有時我都幾鐘意紅色架!!!


手鍊的手工都大致上都滿意!!^_<

我呢個人其實有時個腦諗D野都幾奇怪架,點解咁講?

因為我果刻諗,啊.....唔知條所匙可唔可以擺進心心個''隆隆''度呢?

(我可以講,我之前堅係唔知條鍊原來係可以架)

我就試一之下,..........姨姨............堅得喎,堅係可以喎@0@~Wwoooooooooo



跟住我又再諗,唔知打唔打得開架呢~~????

心諗:試下無防呀...........

我左拎右拎之下,嘩.........超神奇的呀.......我的天呀.....真係真係可以打得開架!!

超可愛滴手鍊,超愛你呢!!!


帶上手後,嘻....也不錯呀!!

而且紅色的顏色會比較突出,而且手鍊的效果也是比較大條,係我最鐘意既誇張手飾呢!
































2)

子:59 Seconds

產品名稱:拉鍊領短袖薄紗針織上衣

址:http://www.yesstyle.com.hk/zh_TW/info.html/pid.1022445067

價值:$140HKD

顏色:卡其

size: Free size

成分:
65% Cotton, 35% Polyester



領後有59 Seconds的牌子呢.....




實物的顏色跟網上的圖片不會差很遠喔,有9似相近呢~~~~~~



衣服旁邊還有袋子!



別外,我揀呢件衫的原因是因為件衫中間有條拉鍊呢..........(好特別呢)



而且條拉鍊仲可以拉得開架,鐘意的話可以拉開都得架(當然要加低衫襯喇)hahaha



件衫的質地都算滑,而且都好透風!!嘻嘻~~~~



自拍照~~

件衫一般襯legging已經好好睇!!

如果打開拉鍊後,再襯多條頸鍊又得!!!


3)

子:59 Seconds

產品名稱:時款哈倫褲

網址:http://www.yesstyle.com.hk/zh_TW/info.html/pid.1024767167

顏色:黑

價值:$102.4HKD

成分:棉, 滌綸

size:Free size




褲後有59 Seconds的牌子.....



其實我係勁鐘意著哈倫褲架,計計埋埋屋企有成6-7條,因為又好襯,而且四季天氣都著得!




同埋條褲既設計好特別!無錯,我就係一個好鐘意買一D比較特別、另類既衫、物品既人黎!

heee.hehehe~~




我穿上腳後的效果,(家中大爺幫手影的!!)

而我通常都會上身著件純色t-shirt(黑/白/紫),有時會轉著背心,跟住鞋的話可以著忍者鞋又得,

普遍人字拖鞋又得,高筒波鞋又得,婆仔鞋又得,真係超百塔架!!

4)

子:59 Seconds

產品名稱:佩斯利圖案雪紡吊帶長裙

價值:HK$136.5


顏色:橙

成分:
Rayon

Size: One Size

民族衫呀,又係我致愛的民族衫,我屋企又係買買埋埋已經超過10件,

仲要好多全部都未著過出街,其實我都係買黎去旅行果陣時先著架呢...hahahahaha

同埋我係好鐘意儲民族野架!!!!





暪性感的cutting~~



後要有橡根位,唔怕條裙會太緊啦~~~



吊帶位仲有帶調整長短呢~~



裙裡仲有埋內裡,就唔怕會透啦!!



其實長身民族裙好易襯完就出得街喇!

鐘意的話加頂草帽,帶條民族手鍊,加對普遍人字拖就得喇!!


沒有留言:

張貼留言