標籤

2011年11月11日 星期五

Kiri麥蘆卡蜂蜜Bodycare系列@蜜糖潤肌精選

得知知道自已中左呢套試用真係超開心架,仲要係成個body系列試用喎^0^~~

呢排D天氣真係用佢就岩晒喇~想擁有滑不留手既肌膚?好簡單架咋~~


剛登陸香港的Kiri麥蘆卡蜂蜜護膚系列,正正就在新西蘭出產。
據說,麥蘆卡樹在全無污染的新西蘭叢林及山坡中生長,
屬於茶樹品種,品質純淨天然,加上此樹每年只在盛夏開花,產量有限,售價隨時有變。
經去蕪存菁後,上乘的麥蘆卡蜂蜜往往較普通蜂蜜有更多的抗菌成分,
既可以殺菌抗炎、改善敏感肌膚、減少暗瘡的產生,也能滋養和強化皮膚底層,
令肌膚柔潤有光澤。


何解麥蘆卡蜂蜜?:

麥蘆卡蜂蜜源自新西蘭無污的郊外樹林,以其獨特芳香的甜味及卓越的保健功效而聞名。

這種非凡的蜂蜜採自麥蘆卡樹(學名:Leptospermum scoparium),

是一種源自新西蘭,長滿粉紅或白色小花的植物。

幾個世紀以來,人類皆認知到所有蜂蜜都有抗菌功效,

但近代的研究發現,麥蘆卡蜂蜜有著與眾不同的抗菌成份,

這種非一般的成份被命名為「獨麥素(UMF®)」,

只有採自新西蘭紅茶樹科的蜂蜜才擁有此珍貴的成份。

UMF®麥蘆卡蜂蜜絕對天然純正,其味道更是獨特芳香,令人難忘。

 
產品如下:
1)麥蘆卡蜂蜜潤唇膏(10mL) HK$75
2)麥蘆卡蜂蜜潤手霜(100mL)HK$120
3)麥蘆卡蜂蜜護膚液(250mL)HK$180

4)麥蘆卡蜂蜜沐浴液*250mL)HK$140




1)麥蘆卡蜂蜜潤唇膏(10mL) HK$75

蘊含天然成份的潤唇膏,有效防止雙唇乾燥。

每天使用,將唇部回復自然柔軟、豐盈而潤澤。

含有防曬成份。UMF16+

 



 
D唇膏我未吱出黎之後,已經聞到輕微既蜜糖味啦~~~~ 

 
其實我個嘴好易就甩皮,又易乾!
搽左呢支潤唇膏之後,個嘴即刻有光澤,仲有好輕微既蜜糖味喔~~ 


 
2)麥蘆卡蜂蜜潤手霜(100mL)HK$120
只要塗麥蘆卡的皇牌潤手霜,
可延緩細胞老化現象!
雙手將即時重拾滋潤、柔滑,並可感受最體貼的呵護。
具有天然療效的UMF®麥蘆卡蜂蜜與擁有舒緩作用的維他命E同時發揮功效,
養份瞬間可被手部肌膚吸收,絕不油膩。
時刻使用,細意感受不一樣的滋潤。
 






後用感:呢支hand cream真係又幾好用喎,
好易堆開,又香蜜糖味,吸收好,而且潤而不笠!
因為某些牌子的hand cream太笠的話,
就會影響到我拎mouse果陣時會好易滑手呢!!
如果隻手太笠,攪到伴侶唔想拖自已隻手就唔係太好啦~~^_^
 

 
3)麥蘆卡蜂蜜護膚液(250mL)HK$180


修護效果神奇顯著的護膚液,有助鎖緊水份,為肌膚保濕亮澤,時刻保持柔嫰順滑。  




 
 
因護膚液會比較水,所以搽上身體之前唔好一下指吱得太多喔..............
 




 用後感:我對腳又係好易又乾又痕架!
柔滑滋養的護膚液,蘊含具有天然療效的UMF®麥蘆卡蜂蜜及甜杏仁油成份和維他命A等!
不過我搽完之後真係即刻潤晒,同埋唔使好快又要補搽
,而且可以keep住一整晚我對腳都唔會再痕養,好神奇耶!!!
因為好多時某些牌子,我就算搽幾多都好,搽完對腳之後都會好快又痕,
我成晚都訓唔好,真係好慘架!!! 

 
4)麥蘆卡蜂蜜沐浴液*250mL)HK$140
<<本人超堆介,因為真係勁好用呀~~~>>
清香的金黃色蜜糖,讓人散發渾身香甜!
泡沫豐盈的蜂蜜沐浴液,令肌膚保持潔淨、清新舒爽,感受前所未有的滋潤。

將如蜜糖般的沐浴液隨意加在海綿上,即可沐浴於金黃色的蜜糖之中,盡情享受甜蜜!
 





 
沐浴露加水後,
喇,可以見到我D皮膚好似比D保護膜包住咁架!!!~~~ 

不過我個人覺得泡泡就未算話好豐富,之但係我又鐘意喎!
因為真係一渣上身已經即刻feel到皮膚好滑好滑同好潤好潤,
同埋好香好香蜜糖味,放心,係香而不'族'~
而且香味仲可以keep到一段時間!!
我家大少爺都話好好用!!!
之但係好快地已經比我用左一半喇>__<,如果有大size的話就好喇,一定會繼續用!! 


 

沒有留言:

張貼留言