標籤

2011年11月7日 星期一

Estee Lauder彩妝產品試用(勁多相)

上次分享完發佈會後,拖左成個禮拜到今日先得閒寫埋果下半part~

果日聽完發佈會後知道原來有咁大袋禮品真係超級高興架,係個心度叫左出黎XD~~~

多謝LADY Qooza~多謝Estee Lauder

好,我今日乖乖地影相執相再寫文先^_^V



個化妝箱超級靚喔@0@~~~Wwoo....

大爺話:嘩...個化妝盒咁專業既,好似專係幫人化妝果d箱黎架波!

我:你睇D質地咁靚就知正野黎喇~~嘻!

So...我返到屋企已經忍唔住開黎擺晒我D化妝品喇^_^V超美滴!!


還有附送4隻Estee Lauder CD碟!!


個化妝箱都好大個下架!!!



手工非常精美~~~=]


其實實圖會比較深色,係金色黎架~

不過唔知點解我點樣影都影唔到原色呢=_=''''所以,放棄了,以免影到無電haha~


跟住介紹的是:re-nutriv replenishing comfort eye creme

舒活盈肌修護眼霜:$680(15ml)

@@我眼都凸埋,原來要咁貴,恕我從未用過咁貴既產品,成個大鄉里咁添!^_^''

ESTEE LAUDER
由波利尼西亞土著不老傳奇激發研創靈感,萃取多種稀世成分,
精煉全球最純淨而濃郁的Omega-3天然植物萃取精華,
猶如肌膚的「復活精油」,深度滋潤每吋肌膚,讓乾紋、幼紋一一褪去,
肌膚瞬間變得盈潤幼滑,凝亮巔峰之美。



呢個包裝好特別呀,好高貴的感覺~~~~(我鐘意)


打開包裝後,裡面仲有一本包含好多國家既翻譯使用說明!!


產品下處,還有附送棒棒一支!超細心的說~~~


棒棒上還印有Estee Lauder的字樣,只是一支普通的棒棒當場立即高級晒.......





功效:

深層滋養脆弱的眼部肌膚,剔透亮澤,時刻迸發閃爍光芒。

萃取天然純粹且高效的Omega3 Phyto Complex,
幫助皮膚細胞維持水潤豐盈的健康狀態,給予肌膚極緻滋養呵護,水潤柔嫩。
打開包裝蓋後...........

睇一望已經覺得好多精華呼喚緊我喇~~hahahaha



只要用棒棒取上適當的眼霜份量!


近影下的眼霜!!

有輕微的香味!!

而且香味不會太重,感覺非常良好!!


而我的用法,就好似下圖咁,首先搽數點在眼部的下處,

然後用手指頭在下處慢慢按摩到眼皮上,慢慢順時針打圈,直至眼部吸收好!

完成^_^V


觸動從內到外的絕色誘惑

全球首創專利「雙重誘芯設計」,內藏豐潤護唇精華,

外層融合高清炫色科技,讓柔嫩櫻唇瞬間釋放唇美魅力。絕色誘惑,一觸即發

價值:$230(2.5g)



而我試用的是12號色喔~~~

此系列一共有12隻顏色呢....


呢個張同實物顏色係有9成似架~~~

(而且唇膏的包裝顏色係我勁鐘意既紫色喔~~~hohohooh)


輕輕一掃就已經好出色喇....而且仲有閃粉的呢,而且閃粉份量不會太多,個人覺得剛剛好


不過隻色就係比較深紅又偏紫色的...

@@~~我第一時間就諗到呢隻色好適合去一D好隆重既活動就最適合不過!


我的素唇一個


開始搽喔...巧緊張的呢



....在閃光燈下影的!!自已還可接受到個嘴啦...hahaha


在自然光下影的!!有木有增加了我的女人味道?XDD

搽上後,唇膏的顏色同實物好接近,所以平日只要慢慢地搽一層就可以了!


我再用張紙巾試下印下個唇,可看看只留下淡淡的唇印!

而且又不易甩色,持久度非常滿意!


Pure Color
高清純色眼影
$210
(一共有4色)

功效
色調炫亮時尚
妝效立體懾人
賦予眼妝藝術美感,色調異常深濃鮮活,締造高能量電眼妝。

備有4 種妝效:啞麗、絲感、閃亮及金屬。



而我試的是啡色^_^V

賣點是,此眼影可乾濕兩用!!

眼影還附送眼影掃一支,而且還有鏡子,方便美女出街時補妝喔/.....





輕輕地搽上第一層!!
+
開了閃光燈後!!


呢張係搽第二層再開閃光燈下影的!!

顏色立即好輕易便掃出!!超正喔~~~~~


什麼乜沒有加的眼妝,只是輕輕的掃了兩層眼影!!

個人覺得,愈是簡單,愈是看得到產品的好!!

加了閃光燈下影的!!!


呢張係白燈光下影的!!!


謝謝大家收看^_^佈告完畢!!

沒有留言:

張貼留言