標籤

2011年11月3日 星期四

敗文時間又到了

呢度D衫,其實都只係分開左幾日賣既~~~


沙田其實都有平衫買架,間店全部都好平....最貴果件都係$200左右~~

而且大部份價錢都係$69-$89~就算買一件衫都有個環境袋比埋添~~!!唔錯架都~~~

$79

我買左返屋企先知,原來屋企都有件差不多款的=..='''




大爺話我痴痴地,未到冬天就要買定頸巾!!

咩呀....而家唔買定,到時未無得用,想凍屎我咩!!

因為屋企果條黑色頸巾已經起晒粒粒喇!!

$89

尖咀敗的!!




條頸巾既質地好C舒架,好軟綿綿滴~~~~



呢件衫就係尋日新鮮買既,其實都係因為大爺之前申請左張sogo visa 白金card!

某日我開信箱,我見到有張卡,我仲諗住掉架,

點知望真D,原來係張免費生日晚餐既卡黎~~

又幾好喎.......@o@...........

所以,我見尋晚無野do,大爺又放假,就閃左出去過海食免費生日月晚餐啦~~

當然唔係我生日月喇,係大爺既生日月喔...呵呵..

咁跟住座左係餐廳後,大爺自已一個彈左出去食煙,

唔係佢出左去,我地都唔知原來agbes b做緊大減價呀~

已經仲係全場半價,係半價呀.......~~

如果無邀請卡唔緊要,但就要有張sogo白金卡先入得場=..=(我其實都唔知點解)

其實主要我係想睇手飾架,不過話已經cut左條隊,唔比人再排,得返手袋、衫可以睇!(失望呢)


手袋我其實都睇中左架,半價左要$600幾,大爺係咁叫我買,話可以用耐D~唔使成日買!

我諗諗下都係唔買,重點就係因為我成日都會轉手袋,

因為我係一個唔鐘意用死一個手袋既人黎!
原價$450,半價$245!!!係咪低先~~~XDD低到爛啦下話...hahaha





沒有留言:

張貼留言