標籤

2011年10月21日 星期五

禮品+試用+敗物

1)COVERMARK X BeautyExchange最喜愛Blog文投票活動禮品

(=.=,我其實都想到禮品大約就是這樣子)

2)SOFINA Primavista 3合1完美遮蓋底霜2星期份量嘅試用裝‏

(呢支野我好好彩地拎到的,因為我去到果陣佢地已經收緊鋪,

執緊野,不過我厚住面皮去拎,呼.....我唔想去完一次又一次嘛)

3)尋日新鮮去BL拎的試用呀~~,朝早收到電郵話中試用,我下午3點就殺出去拎,

順便自己一個行街街^0^v~呵呵呵!金翅試用超級豐富的呢~~~(傻眼了)


4)葵芳的戰利品:$45

我好彩好彩無上網買咋,嘩.........好彩好彩我忍一忍手咋!!

因為我見網上得灰色........!

Wwoo.....尋日無意中咁都比我買到黑色,YEAH!!

(另外的是,其實件衫原先係有個扣針,因為我實在太太太唔鐘意個扣針,

影相前已經比我掉左,~而家咁樣當場順眼晒)




我買呢件衫果陣我仲以為係斗篷,無留意原來係有手袖位的呢!

因我返到屋企再拆開黎著先知~~''原來係有袖的''!

不過都鐘意,有袖仲好XDDDD


再close up黎睇,件衫又原來係有紋架~~~

@@~原來我買呢件衫果陣真係完全迷上晒,不過就算有紋都好鐘意,哈哈

5)葵芳戰利品:$109

又黎啦又黎啦,又黎得返最後一件囉!

次次都係得最後一件,我極度懷疑究竟係咪真係得返最後一件囉~~

老闆娘話我呢件衫係已經返完一次貨再返貨既衫,

不過因為我當日係想買外套的,而且我係一個勁鐘意民族野既人黎,

所以,我見佢簡簡單單,又有民族圖案(重點是,有穌穌),諗左1分鐘之後........殺~~





6)葵芳戰利品:$79

原來今年冬季興民族圖案(大獲),我見葵芳好多鋪都有賣呢條勁巾,

當我行第一間鋪果陣已經迷上左,一睇價錢$129(大約啦),

其實勁巾呢個價我又覺得合理既,不過我當然會行下先啦,所以無買到!

我又行多幾間咋,又見到呢條頸巾,當時我係行緊最頂樓果層,

我跟手又入去睇下d衫,因為頂樓果層都有好幾間民族鋪(超愛的)~

我心諗,唔會平得去邊啦,D衫件件都要百幾蚊,呵....一問之下原來唔貴喎,

EPS呀唔該~~~^0^










沒有留言:

張貼留言