標籤

2011年10月11日 星期二

久違了的敗文!!



就係呢對鞋喇,我已經睇中左2-3個月喇~~~~~

終於,終於比我買到~~~>___<超開心的!!!

事因,超長故事:

我第一次係荃灣已經見過,仲有對牛仔布既添,

不過一睇價值,好貴,要$五百幾六百蚊,好唔捨得買,拿拿聲放底!!

跟住,某日,又比我係旺新之城見到喎,顏色仲多,有埋紅色添,

價錢就要$四百幾五佰,>.<唔.........都係貴囉~~~~~~~~~~~~~~~

又再某某日,Wwooo..............原來沙田都有,@@~~天呀,

不過價錢就平d,三百幾就得,已經忍唔住要試上腳喇~~

不過果刻都係無買,因為我覺得好似高左d波~~~~~

因我已經有4年無穿超過3cm既鞋喇~~(因為呢對鞋有成2寸高架)

所以,又放棄左,擺返好原位!!!

又又又再某某日,我頂你個肺呀.........竟然又比我係大圍馬鐵站見到妳,

咁都比我撞返你,人地已經放棄左架嘛,我一睇價錢$60,

嘩嘩嘩.........要成幾舊水既鞋,$60就有,超興奮啦,

不過得灰色,我一望個size~~>.<38號,嗚~~~~~~~~~~~~~~~~

大一個size都試下啦,我又試左上腳,too bad~~~

前面D位突晒出黎,唔見左我d腳指囉~~~~

唉...........................勁失望地繼續回家去!!

到左上個星期,我自己一個去荔枝角某大廈整D野,

因為我幾年前都係呢度做過下工,所以都算識路既~~

我一早就已經攪掂自己d野,就周圍行下啦~~~

我見我去果棟大廈對面有間買皮既店喎,就行入去8下啦,

姨....又唔貴喎d野,我打個百鴿圈之後,一出鋪頭,

姨姨.....姨.......原來入面全部都係批發衫既鋪黎架,

地下好多一箱箱既衫,我又無意中,比我見到對熟口熟面既鞋,

再望真D,嘩.....我簡直想喊出黎,因為又比我遇見你啦,

個天一定知道我勁想買你返屋企,我用5秒既時間就拿起對鞋,

唔該:對鞋幾錢呀?

小姐答:$120

Wwoo...心諗,價錢可接受!唔錯唔錯~~~~~

再問:咁有無37號呀?

小姐答:你講對鞋既號碼比我知!

我:237

小姐:呢對就係37號喇!最後一對,皮黎架!!

嘩.........我開心到暈呀,即刻擺底錢,即刻著上腳走人!^^V





2)

呢件衫係花園街買既,$169(大約啦)

不過我覺得好似貴左D啦~~~~`

又係得最後一件,我見無穿無靚靚仔仔咁!

就帶你返屋企啦~~





我反而幾鐘意後面個patpat位^0^






大前日買既,係呀.............例牌鐘意行始創既2%

因為好多2%已經換晒D新貨上架,無晒D夏天衫,

唯獨佢呢間特別D,仲係做緊3拆~~~




原價$228(呢個價我一定唔會買)


而家只需$69,唔買都唔得啦!!!!買黎訓覺著都抵啦下話!!呵



以下呢兩件尋日係旺角既H&M買既!

呢件只需$49.9!質地薄薄的,買完擺到下年著~~~~



呢件$79.9,仲有好幾隻色,我都係買黑色最隱陣!!!

不過都係薄薄地架,而家穿岩晒!

沒有留言:

張貼留言