標籤

2011年9月14日 星期三

乜都有D~~~

好似係上星期六去朗豪坊玩遊戲拎既獎品!!

一共有4個遊戲,嘩....加加埋埋排隊排左我成粒鐘先玩完!!

當然,我又要帶埋大爹一齊玩先有2份啦~hahahaha


呢支爽膚水好得意,入面有D花瓣架呢~~~


而呢件衫我早兩日買既,買黎10月頭飲喜酒著既!

希望到時會涼返小小喇~~~~

因為我見呢件西套外套顏色又唔會太老成,

同埋D cutting都ok,7分中袖+棉質地!

重點係,唔使怕會鄒,嘻~~~
開頭以為會唔襯自己,點知我都試穿左又ok喎!!

今次係我自己含荷包架,好似$250左右~~@@都唔知叫平定叫貴!



背後係雪坊質地,唔怕會太焗呢~~~~



呢個新鮮出爐既,尋日大爺買比我既新銀包~~~~^^V

因為我果個3年前同佢係日本買既anna sui銀包已經用到好舊又好殘!

同埋我好想變長形銀包款波,所以大爺開口就話買比我啦~~~~~

大爹跟住就話,女人應該係會隨著年紀增長,

而買既銀包應該會愈買愈貴先岩架,點解我就愈買愈平喎!

車....我都係想幫你慳錢咋波!平又平用,貴有貴用,況且就算買到幾貴都好,

我都係用2-3年就會換,跟住舊果個就會擺係屋企風塵!!!


原價$595~~

仲有9折添~~~



增添女人味道的鮮紅色銀包!!~~^^~~




最後就係,信和8月中寄黎比我既coffee coupon x2張~

張coupon係可以放到2014年用都得,掂晒~~~~



沒有留言:

張貼留言