標籤

2011年9月11日 星期日

「我要‧徹底反黑」

好開心呀~~~估唔到我有機會去試~^^V

講真,我已經好多年無去做facial喇~~

因為我係一個勁唔鐘意比人sale既人黎~~

同埋我係唔多鐘意比人摸~~~

不過今次試做價值$10000蚊呢~@0@~~~Wwooooo

我呢個超級白痴,、第一次去聽講座+第一次去試做果陣我影完一大輪相,

格幾日諗住整下D相,我頂.............原來我部相機無入到SD卡囉~~~~~~=..=

攪到我又要再拎部大機出黎,再機影機~真係..............


當日聽講座的事範model~~同埋一個超型仔既老外醫生>3<~~~


聽完之後仲有木瓜糖水飲添~~~幾好幾好,我好比面地飲左兩啖就閃人~~

(因為我自己本身唔多鐘意食木瓜,所以呢個甜品我係極之小飲,我咁大個人唔會食多過3次) 


當日檯面仲放左D產品比大家用呢~~~~~~

不過當日我太趕,又掛住聽講座,完全無時間用呢>.<!


因為bella怕大家第一次上去搵唔到,所以就係鋪面前方貼上了事次活動既廣告!


我仲順手拎左張單張!!呵呵~~~~~


單張面裡有詳細的講解~~~



我第一次上去的時候既環境!!

其實都係聽講座同一度地方~~~~~

有埋電影睇添呀~~~~~~~


仲有最新既雜誌比客人睇~~~~~~~~~~ 


我好唔客氣地拎左本睇黎~~^^嘻嘻嘻!!!


梳化旁仲有埋花茶比客人自由飲用添~~~

非常細心!!!!!!


呢部機就係影我D黑色素底層有幾多架喇~~~


我塊面好恐怖呀!!!!!!!


跟住就入房洗面喇!!!

呢間房只係洗面敷mask用的~~~

跟住先去另外一間房打斑~~~~~~


仲有埋櫃比客人擺野~~!!


跟身所匙~~^^


洗面房裡的擺設~~~~


打完斑斑就簽隻龜走得!!!

仲有埋杯茶比我定驚,hahahahaa~~~


當我打斑果陣,有一位醫生啦、原來仲會有多個服務員幫我用冰袋敷下塊面呢~~

等我塊面無咁痛,可以等我塊面降下溫,醫生一邊打斑,服務員跟手就會即刻用冰袋按我塊面

幾秒!嘩........感覺超正的!!^0^

我仲記得第一次打果陣醫生用比較底度數幫我打晒成塊,等我適應下先,

跟住再加大小小度數,再打多一次,不過次次打親我額頭D邊位我會勁痕~

攪到我好想R~hahahaha好彩我忍耐力比較強!!

打完之後係完全可以出街,塊面完全唔會紅~~~~

同埋塊面已經即刻覺得白淨左,重點係......我塊面D毛毛都打甩埋(尤其是嘴唇位最明顯)~~

同埋同埋,毛毛打甩埋不突之,仲好明顯地都打走埋我D黑頭~~~嘩....超興奮的!!

but我塊面比較多毛毛,一路打斑果陣都聞到D燶味~~XDD


總結:斑斑都有小許覺得減小左,但最明顯的是,我D毛孔+BB毛+黑頭仔明顯地改進左!

毛孔:因為我之前八字位既毛孔係好明顯架,但只係打左兩次已經明顯地見到收細左勁多!!

BB毛:我既唇毛亦都明顯地幫我打走埋,因為我之前係去過D專門店打過唇毛,但都係差小小先打到無晒,估唔到經過今次再打多幾下,嘩.......當場掂晒!

黑頭:最最最開心係連黑頭都打得走,鼻翼位係明顯地無左好多黑頭,同埋毛孔都收細晒!

p.s:第二次做完都完全無硬sale我,只係傾左幾句,拎左張卡片就閃得!!非常之好~~


沒有留言:

張貼留言