標籤

2011年9月7日 星期三

超驚喜的!!

今次連續有兩個驚喜呢~~~Wwoooo~~超超超開心的!!

第一個驚喜就是:早兩天一打開E貓就見到以下呢段內容啦啦啦啦~~~

@0@估唔到又多一套clinique~~~計計手指,原來我屋企計埋今次一共有3套clinique用啦!XDD



尋日新鮮去拎架,不過我唔知痴左邊條線,座西鐵去左尖東落車,

跟住去左國際廣場,以為果度就係圓方!

因為我之前上google map睇過,睇圖示係C2出口直行就係嘛,個map錯嘅!!

妖呀~~真想爆粗!

跟住我即刻先醒起,西鐵好似有個柯士甸站,拿拿聲又再座多個站,終於去岩喇!

去到左兜右兜先去到圓方@@真夠''山卡啦''!!

不得不提的是,果度嘅員工好好服務,勁有禮貌,起碼有順眼的笑容先,

我仲同果度嘅員工傾左幾句,我竟然可以破天方開口主動同人講野,

因我係一個超被動的人來的,^_^"''


呢度就係我今次嘅獎品喔~~^^VYEAH!!!


喇!我仲特登搵晒屋企D clinique出黎,

一齊影張大合照喇啦啦啦啦~~~

呢度其仲有2 set係試用黎嘅,一次係lady qooza的、一次係BL的(無記錯的話),

最後一set係尋日新鮮出爐嘅獎品!^.<


第二個驚喜就是~~~~~~~~~

我個豬頭上左More雜誌呀~~heeheheeeheee

點解我會知?

有次都係收到BL的e-mail~話我b.liv遍文寫得好,

會係6/9登上雜誌!!

嘩,登相咁大件樹,我仲緊張到諗用邊張相好,

最後都係用返BL個豬頭好D~hahahaha!


我一路睇一路望,超緊張唔知個樣係點!

你地咪笑人啦,人地第一次嘛!hahaha~~~


你地見唔見到我呀??(驚死人地見唔到我,特登用隻手指指住果度囉)XDD

我屋企條老仲問我使唔使撕出黎保存,仲使問,即係要啦!!

因為都唔知會唔會有第二次嘛~~hahaha



沒有留言:

張貼留言