標籤

2011年8月21日 星期日

Neutrogena運動型輕透防曬乳SPF50+PA+++

Neutrogena運動型輕透防曬乳SPF50+PA+++(100ml)


好開心可以試用Neutrogena嘅防曬呀~~多謝imore~

呢支防曬來得正好,因為屋企果D已經比我KO晒呢^^V

我發覺而家D防曬支支都好貴,而且功效又唔明顯,同埋質地又難堆,

最慘嘅就係搽完之後成身變到白雪雪,成隻''鬼''咁~~~~~~~~好樣衰架嘛!

姨....之但係Neutrogen就唔會有以上情況喇,價錢都算合理,

而且周圍都會買得到,size大大支,唔使就住就住搽,

最好就係,唔使次次搽之前要''chok chok chok''~~~哈!!



盒後有使用說明!!

成份:電解質複合物 Electrolyte Complex 及複合維他命,補充流汗時流失的礦物質,肌膚充滿活力有澤。

功能:4 小時防水防汗,經過 4 小時的水中活動,仍舊可以維持高防曬能力,是一般測試標準的 3 倍。



盒的旁邊有倒期日,唔使怕會用到過晒期都唔知啦!!!!



拆開盒後~~~~~


我第一次打開蓋後,我仲以為就可以直接吱出黎,

但我隱約見到個產品吱出黎的出口是銀色的@@~

所以我再將蓋擰開,喔.......原來仲有張貼紙,

幾好幾好!我鐘意~~~^_^V


使用方法:
日曬前 15-30 分鐘取適量均勻塗抹於肌膚。為達最佳防曬效果,請於游泳後,大量曝曬後取適量重複塗抹於肌膚。

1)未搽之前
2)取適量的防晒乳於皮膚上
3)然後將產品堆開再加按摩至完全吸收晒!
4)完成

個人使用感受:
我覺得好好用,再回購機會有9成!
原因1)因為產品用完之後一D都唔會笠,好乾爽!
原因2)價錢合理,size又大支!
原因3)有效長的倒期日,唔使怕用完幾次就要掉!
原因4)好多商店都會買得到
原因5)產品極易堆
原因6)重點是,唔使怕搽完成身變到白雪雪!!

沒有留言:

張貼留言