標籤

2011年8月15日 星期一

The Body Shop為環保出一分力

=.=''唔,其實我又忘記左自己何時參加左呢個活動呢....^^''!!

不過呢封電郵好鬼鼠,我無意中係垃圾電郵度見到,仲有係已經8/8號先見到~

再睇下日期,嘩......得返幾日時間去拎獎品咋~~@@

一打開電郵就見到以下訊息:

恭喜你於 8 月1 日的The Body Shop為環保出一分力中,抽中成為得獎粉絲!

即日起至 8月15日,你可憑此電郵到以下分店領取你的獎品︰

Rainforest閃亮洗髮露及護髮素250毫升乙份 (價值$178)!

不過我去拎獎品果陣一抽二抽野,而且我果日個手袋又細,

已經無位可以放兩支野落袋,個sales拎比我果陣,都明知見到我無手可以拎,

都唔會主動拎個袋比我去袋d獎品囉.................要我同佢講,可唔可比個袋我,

先口黑面黑咁我,嘩....乜家下d紙袋好貴咩?要你一個袋都咁辛苦呀!



沒有留言:

張貼留言