標籤

2011年8月6日 星期六

Clarins纖顏緊緻精華

估唔到我好LUCKY地可以試用呢支皇牌產品^.^V

今次試用真係來的合時,我正有包包面的煩惱呢~~~~

用完佢想擁有V面話咁易有啦~~~~呵呵!!

今次要介紹的是:

皇牌Clarins Shaping Facial Lift Lipo-drain serum

- Made in France

- 50ml

址 : http://hk.clarins.com/

專櫃價:$520



不過唯一美中不足的是,不知為何今次產品沒有包裝盒@@~~

而且產品樽上有明顯的花痕!@o@~~~~~~

因為今次係去專門鋪拎試用,沒理由會咁架波~~~

有點令我覺得此產品係比人試用過的感覺~~~~



介紹 :
具有三重輪廓塑形科技 — 去脂、排水、緊緻,
特別針對五個面部囤積脂肪的位置
(兩邊面頰、兩邊腮位及下巴),令輪廓更纖巧。
當這些部位循環欠佳,脂肪便容易囤積,
成為惱人的雙下巴。健康的血液及淋巴循環,
是脂肪有效代謝的重要關鍵

- 含亞馬遜巴香草,冠笄花, 娑羅果 精華,能抑制脂前粒體增生,令面部脂肪消失及消除浮脂.



樽後印左產品的出產地及用量!!!

不過為什麼沒有印出產日期及倒期日的呢?@___@?


打開樽蓋後~~~

噢,點解個樽口咁既?點樣吱架呢?

完全密封晒,而且產品上/網址上/說明書/店員都沒有說明支產品係點樣開的~~哇=.=''''''

我真係諗唔到件產品係點樣開呢,~~~有點白癡!哈哈

最後就係叫大爹幫我攪掂佢~~~....hahahahah


最終大爹用佢D指甲係中間開左個小洞~~~

Wwooo....利害利害!!!

~~其實件產品係咪咁樣開都無所謂啦,用到就得啦~~~^^V



吱左兩下的份量!!

產品是白色液體來的!!!


輕輕堆開後,產品散發出淡淡清香!!!

然後用雙手的磨擦力將產品加熱,因為咁樣皮膚會比較易吸收得好喔~~~~~

小tips:最好磨擦到雙手感覺到熱!!

(而此用法是我第一次去拎sample用果陣,有位比較年老的店員告訴我的)

此用法超讚的~~~^___^

















打開雙手後~~~~

然後立即將雙手放上面上~~因為產品會吸收得好快ga~~~~

 
















放上面上的用法就係咁樣喇^^~~~

可加少許按摩,幫助產品吸收!!

自己的按摩方法就係將雙手放在面上向上堆~就是下圖這樣!!

其實按摩大約2-3下產品已經吸收晒,而且仲好乾爽,超讚喔.......

 


使用前後的比較!!



說明書一本!!


如果大家有時間的話,可以照住呢個方法按摩喔~~~~~~





沒有留言:

張貼留言