標籤

2011年4月1日 星期五

不敗不敗還需敗!

星期日我同左我個好老友去左清遠玩,
玩左2日1夜,主要係去浸溫泉,食清遠雞,
如果100分係滿分,今次既行程我會比70-80分啦!
過幾日等我出個旅遊文先^0^~~~
跟住返到深圳再繼續食、買,仲要食埋個飯,行左一陣先走,
返到屋企成日人'''散''晒~~
又係東門比我買到野!快破產啦~~~~嗚!!





1)
超級貴既腰帶!
頂呀,開價$60人仔,我話有無得平,佢話已經好平,
講左一陣,先話$50比我,我話要再平d,死唔肯囉~~>.<
因為我果陣時成個人已經好累,是但啦.......唔想再周圍搵!
第一次買得咁失敗!




2)
染油甲,$5一支人仔!
啡色及紫色!
所以聽日又可以出甲文啦^_^





3)
呢個唔講唔得,其實係我個老死係咁堆介我用,
仲要係清遠帶返黎香港=.=~好似$5一舊人仔
不過原來香港係無得買,就算有都唔會周圍都係!
就算大陸都係好難搵!
好~等我沖涼果陣用下係咪真係咁好用先!
大後日會出文!


沒有留言:

張貼留言