標籤

2011年8月24日 星期三

小收獲!!

上網買的,$58(包郵)

有黑色/灰色選擇,因為黑色無咁靚,所以就要左灰色啦~~

試左上身不過條裙短左D就真~~!!



喇喇喇~~~周圍都大減價,就算荷包已經乾塘,都要買左先算~~

唉呀,真係平得好緊要嘛~~~~~~

果日我去左青衣城影相,點知我個FD仲未到,我就直接入左b+ab睇衫~~

唔使5分鐘就敗左,因為全部都係得返極小量貨,

我呢件仲要最後一件,無新都照殺~~~



特價到$130已經好平,點知原來買單果陣仲可以再減~~~kakakaaa~~~~~~


原價$259、特價$130,跟住又再減,原來只係需要$104咋~~~嘩嘩嘩!!


呢對鞋旺中買嘅,嘩.......呢對鞋款我周圍搵,周圍揀黎揀去終於比我搵到對岩心水!

真係好辛苦先搵到,因為我就係想買呢d款,我決定左就一定要買到先得~~

不過得一隻色咋,同埋對鞋得意在可以緊開D扣再打交差咁著!!

特價$99





沒有留言:

張貼留言