標籤

2011年8月11日 星期四

買不停~~

前日又去左葵芳拎試用啦~~~

又例牌跟住去買平野~~~^0^V呵呵

今次只係買左3件衫~~嘻嘻



1)$79

有黑色同埋灰色揀,

我就係鐘意中間有得索緊,唔會顯得件衫太闊!

but件衫係冷衫Feel,我諗要冬返小小先可以著!!!



2)

呢件衫$30.....咋

全店通通$30咋~~~~

都幾有彈性的,不過質地就差左dd囉~~~~

呢D穌穌將會比我全部通通剪掉!!


3)

$69

我睇緊呢件衫果陣,我無意中聽到個客同緊個收銀老闆鬧交,

話說個客買完件衫後發覺件衫爛左,要求退錢,

但老闆就要佢出示收據,但....個客人唔見左收據,

個老闆就話佢無收據嘅話唔可以退錢,

跟住個客就即刻發爛,話個老闆唔比佢係間鋪入面check貨,要佢出左鋪後先可以check~

仲話個老闆鬧佢,個客話:『你而家乜野服務態度,你咁樣做生意架,

你唔比我係鋪入面check貨不特止,仲警告我要有收據先可以退錢!』

嘩...當場間鋪勁有火藥味......

老闆即刻再講:『咁而家D錢未係你手上囉,我未退左錢比你囉,你糟乜野呀?』

@0@~~Wwooooo.....我比錢果陣老闆塊面黑爆!攪到我都唔敢當面要求check貨~



不過件衫睇落都唔似大陸野,仲有日文字吊牌,

同埋有花花標韱!唔知會唔會吉肉架呢?


我發覺黑色衫就多,但係原來我無黑色長身衫,

呢件簡簡單單,最特別係個袋,愛爆~~~^____^V



沒有留言:

張貼留言