標籤

2011年3月22日 星期二

東門之敗

機本上我每格幾個月就會去深圳shopping架喇,因為我真係好鐘意講價XD!!

我今次仲帶埋我男友一齊去
因我男友機本上係非常之小返大陸,佢話驚有賊喎!!
我讀書果陣已經會返深圳行街啦,未一樣完完整整乜事都無,最緊要自己小心d就ok啦!
我今次都係例牌同我個老死一齊去

今次收獲算小啦,忍手左,無計,人仔好貴!
帶500蚊港紙,對換後只係得返400幾蚊人仔,心痛到我呢~~

我地一去到第一樣收獲既係愛瘋殼,$20,不過已經比大爺即場用左,
咁都比佢買到野

以下呢度全部都係本小姐我既~~~~




1)
開價$75,我諗都無諗就話$40啦,唔使5分鐘交易完成!
呢件衫好有彈性,質地唔差的!



2)
佢原先講明就話$90兩條,單條$45,無得講價,我死唔信!
我拎住條褲左睇右睇,又考慮左一陣,又問大爺意見覺得點,
佢就擰頭話唔好睇,我都已經好乖咁掛返條褲,諗住走人,
哈哈,sales姐姐即使話,好啦好啦$40比你啦




3)
呢條睡裙講左好耐呀,雖然佢開價只係$30,
我死都話要$25!sales姐姐就話呢d料好靚架,
好好著架,我話,不過好易起粒喎,又易甩線,
佢就話,生意難做呀,我都無開高價比你啦,
$28啦,呢個價錢好聽d喇!

講到口水乾,唔夠定力,最後$28比錢走人!



不過我好鐘意夏天著呢d料訓覺,真係好爽架!



4)
$2.5x2膠布!
屋企堅係無



5)
我屋企果條已經著左好多年,又已經甩晒線,
所以諗住又買返條可以一著兩用!
原先$25一條既,我個老死又話買,
咁當然會同老闆娘講價啦,老闆娘話計我地$22一條,
我地話$20啦,我男友都開口講埋一份,好搞笑!
跟住老闆娘死都話唔得,我地都好乖咁拎晒d錢出黎,
跟住老闆娘話原來已經得返最後兩條,
大爺即場話,就一於咁話啦,$20啦,
老闆娘話,咁你地下次要再黎幫襯我呀!!<我地三個係咁話:好好好!
哈哈,大爺應該一早就要開口幫我地殺價啦!wakakka~



6)
呢兩支指甲油真係要講下喇,黑色$10(磨紗),紫色$20(裂甲)
我去到間買美容鋪果陣第一時間係問有無裂甲指甲油既,
跟住sales話,磨紗既就有,
喔.....其實我真係第一次聽,未用過,好想試下,
我就問sales,咁有無d搽出黎既效果睇下架,
sales就話,你可以試下隻手度,
不過我隻手原先已經搽晒指甲油喎,
哈.....呢個時候就要麻煩我個老死幫我試色....
佢試到5隻手指都係七彩顏色,好搞笑!
$10一支咋,其實我想買多幾支,不過我只係接受到黑色,
不過我聽日會出指甲文,記得留意喎!
另外果支裂甲好彩我無係M字頭果間野度買,成$90一支,唔係真係肉痛死我!
而呢支裂甲我係東門一間美容批發掂度買既,入面乜野美容野都有,超級大,
我淨係睇指甲油都睇左我成半粒鐘,下次再買!



報告完畢,明天繼續,謝謝收看



沒有留言:

張貼留言