標籤

2011年3月21日 星期一

淘呀淘!

而家去淘寶買野真係好方便,
用visa比錢又得,去ok買淘點又得!
真係好容易買出事架
我自從知道原來可以用集運方法買野之後,
就一直用呢個方法買野喇!
首先將我d貨送去深圳果個人既屋企先,
集齊晒我d貨後,直接叫速遞送到我屋企門口,
嘩.....岩晒我呢個超級懶人!
送到屋企門口仲要不收任何負加費,good!!!
唔似得順x咁,遍遠地區要加錢,痴線!
不過呢個方法要等成個星期架!
如果有sis想用呢個方法買野,可以問我^_^~我好樂意教大家!
前兩天終於收到.........好大一包



登登!
一共4件衫!





1)
波西米亚西部风情胸前蝴蝶结丝光棉垂感孔雀系性感长裙
$68



質地好舒服!好有彈性!
不過就長左小小,都掂到地,我諗要拎去改短小小!
最緊要唔會好易''雛'',
因為d長裙一''雛''就唔好睇!
呢d質地岩晒我!!
重點是,因為我粗佬



2)
百搭高领仿羊毛绒打底衫T恤
$39



我買呢件衫因為我想買件有d公主袖feel既~
同埋屋企又無乜黑色打抵衫!




3)
深灰色斗篷式针织披肩
$55


 

開頭我問過一位買家,話呢件衫其實好薄,
不過果間就貴小小,所以無揀!
跟住我又揀過第二間,我揀呢間係最平!
點知我收到貨後,原來呢衫係好重手架!
同埋我覺得都會幾暖!
著左上身好似小飛俠




4)
2010秋 新 女装 衣服 长上衣 淑女时尚 两件套 针织衫 细节实拍
$60
其實我覺得呢件衫貴左小小!
不過我又好鐘意喎!
其實我係鐘意件上衣個cutting~





好彩件打底裙質地都算舒服,都好滑!




報告完畢!謝謝收看

沒有留言:

張貼留言