標籤

2011年7月29日 星期五

Peter Thomas Roth Viz-1000 高濃度深層補濕精華

Peter Thomas Roth Viz-1000 高濃度深層補濕精華

熱度 9已有 1685 次閱讀 2011-8-3 13:27 |個人分類:抽中試用|關鍵詞:高 深 Peter

Peter Thomas Roth Viz-1000 高濃度深層補濕精華/透明質酸水份精華

容量:30ml

香港專櫃價格:$650
 
是美國屬於starproduct,含75%透明質酸鈉, 清爽不油膩强效補水、滋潤比普通保濕
面霜强1000倍,防止水份被蒸發,免除冬天乾燥脱皮、爆裂的尷尬, 消除細紋和粗糙質感。
 ◇  蘊含高濃度75%透明質酸複合物,深入肌膚低層,就像替肌膚戴上保濕面具,
       早、晚長效鎖水保濕。
◇  多元天然修護成份源源不絕注入肌膚,鞏固肌膚細胞健康,抵抗老化及環境
      對肌膚的侵害,回復青春光澤之同時,提升肌膚貯水能力,減淡幼紋,回復
      平滑細膩肌膚。
◇  不含香料,大大減低對皮膚的刺激
真係好開心可以又試用補濕精華啦,因為之前果D已經一早比我KO晒,
今次仲好lucky地可以用到呢隻美國王牌補濕產品!!!Wwoo~~~~
嘻,我未用都已經知道呢隻係超正嘅產品啦~~~~^^V

有幾好用,去圖啦~~~~~~~~~~~~~
產品的旁邊有D隆隆位係方便直接撕開的~~

唔怕死''且''爛''且''都開唔到,(因為我隻呢種人)~~
 
功效:◇      早、晚為肌膚注度保濕成份
◇     回復青春光澤
◇     加強肌膚鎖水能力
◇     減退乾燥幼紋,回復幼嫰
◇      使用後有助提升保濕乳液的功效
◇      適合所有肌膚

成份:
◇    75%透明質酸複合物-能吸取本身重量1000倍之水分,但須注意其濃度是否足夠,才能達到保溼效果,屬水溶性大分子保濕成分.
◇     Sodium PCA -肌膚中之天然保濕因子之一,使肌膚自身具有保濕能力。
◇      絲質蛋白-濕潤劑
◇      海藻-促進新陳代謝、保濕、軟化肌膚、抗炎
◇     蜜糖-柔軟,保濕
◇     礦物微量元素-鎂,銅,鉄和鋅.


樽口位不會太大,唔怕一次吱好多出黎!

不過就唔好直接吱去手指,因為會吱到好遠的,即係會吱到周圍都係@@~~

因為我已經試過呢個錯誤嘅方法~~=..=

正確方法係吱去手心,每次吱2下就已經好足夠!!!



樽蓋位置設計得幾好~~^^V

方便各位美女們使用產品!

因為設計線條就是按住手指來設計的吧!呵呵~~




產品吱出來後!!
 
當然就是透明的啦~~~hahahaha

而且好明顯見到的是液體來的!




輕輕一堆!!!!




再加按摩後!!!!(唔好講笑,影呢張相要一take過,因為產品吸收得超快)



產品超快地完全比我隻手吸收晒啦!!

唔好講笑,呢幾張手相,我分左兩日黎影架~~~
因為真係吸收得實在太好,D水份好快就比我d皮膚吸到無晒@@~!!!
原因係我又唔捨得用得太多,我一日已經影左兩次都影唔好,又影唔到我想要嘅效果!
如果夜晚影要開閃光燈,更加影唔出效果!唯有第二日再影過~~~~
吸收完皮膚係好乾爽的,真係100%一D痴笠感都無!!

如果怕護膚產品笠的sis,一定要試下用呢隻產品,無介紹錯架~~~~



 

沒有留言:

張貼留言