標籤

2011年7月15日 星期五

全新! NUXE Aroma-Perfection 芳療雅緻熱能磨砂面膜

NUXE呢個牌子聽就聽得多,成日行街都會見到,
不過用就真係第一次喇~~^^V多謝又可以試呢!
因為屋企咁岩無晒磨砂膏,我又想買深層清潔的東東~
嘩.....呢支野岩晒我呀,黎得正好!!Wwooooo~~

NUXE全新芳療雅緻熱能磨砂面膜
溫和深層潔淨
有效潔淨、細緻肌膚及控油3大功能
適合任何皮膚,尤其是混合性或油性的皮膚全新面膜採用天然成份,
性質溫和,具深層潔淨效能之餘,又不會刺激皮膚。
面膜具微溫效果,能滲透皮膚,深入疏通及淨化毛孔,同時去除老化角質層。
具備三重肌膚重生配方,用後肌膚更清爽,膚色不再暗啞。80%成份天然,
不含防腐劑Paraben。
售價:$ 192 /40ml


Made in Freace!
嘩~~~一定係正野!!


主要成份及功效:
***熱能粉末 Thermo-Active Powder :有助打開毛孔,深入及徹底清潔。
***荷荷芭微粒Jojoba Micro-Marbles、胡桃殼粉末Walnut Shell Powder :
為面部皮膚作輕度磨砂,溫和去除老化角質及污垢,
使肌膚更細緻、柔嫩,改善暗啞膚色。
***鋅、甜草根精華、綠花番荔枝精華、吸油粉末米散粉及高嶺土 :
抑制5α還原酵素的活性,溶解及吸收油脂,達到啞緻效果。



盒底有個數字+英文的字樣!D111C010其實都唔知乜黎!@@~~



形狀長方形又扁扁的,都幾得意~~~手感不錯!!XD~~



使用方法:
每星期使用一至兩次,取適量塗抹於濕潤面部,待2-3分鐘後,以打圈方式按摩,
然後用冷水徹底清洗,最後使用芳療雅緻細膚水,可加強潔淨效能。建議每周使
用1-2次。
吱出黎原來係淺啡色的,質地係軟身cream狀,仲好明顯見到D粒粒~
而呢d粒粒就係產品精華所在啦~~~~~呵呵
我通常都係瞓醒刷牙前果陣用就最好,因為要停留係面上2-3分鐘架!
一搽上塊面就即刻覺得有熱熱地嘅feel啦~~此狀態係正常的!!
我仲覺得好正添,因為覺得我D毛孔真係擴張緊,果d熱能量清潔緊我D皮膚呢~~hahaha
黎個近影吧!!!
好明顯係見到D磨砂粒粒,呢d粒粒就係洗面果陣要按摩幾下先得架~
想達到最佳效果,洗面果陣唔好一下就洗乾淨塊面呢~~!
完成!!!
唔好講笑,而家D天氣我地勁易出油,我用左佢之後,
都可以keep到大半日都無乜點出油喎,同埋D毛孔係有明顯收細左,讚喔~~~~!!
不過就覺得乾左小小,要搽返D保濕就岩岩好喇~~~~
臨床實驗結果:
81.1%使用者認為首次使用已能疏通及深層清潔毛孔;
95%使用者認為首次使用後肌膚變得更細緻、柔嫩,以達致控油效果
後記:
普遍亞洲女性的肌膚皆被油光及粗大毛孔問題所困擾,法國星級護膚品牌NUXE結合植
物療法(Phytotherapy)及芳香療法(Aromatherapy),推出NUXE芳療雅緻柔嫰清肌系
列,針對油性及混合性肌膚研發,透過多種珍貴植物精華及香氛成份,對抗初夏潮濕
氣帶來的4大肌膚問題:過度角質化、發炎、細菌滋生、皮脂分泌過多,徹底撃
褪油及泛紅現象。
其全天然有機成能有效地以最溫和的方法達至最徹底的清潔效果,絕不會刺激皮
全新面膜具微溫效果,進一步打開毛孔,進行深層徹底清潔一次過完成三重
淨膚作用:潔淨、細緻肌膚及控油,令肌膚回復水油平衡,整天雅緻清爽,油光不
再。

沒有留言:

張貼留言