標籤

2011年7月24日 星期日

H&M sale+clarins嘅7天使用裝 gift

唉.....我成日都話,如果沙田有埋H&M就好啦~~~
我諗我真係唔使出其他地方囉~~~~~
唔知我呢個願望幾時實現呢!!!
而家熱到死,就算夜晚6點出街都好熱,又焗!
所以真係好怕出旺角呢......不過呢排已經出小左,係尋日大爹出旺角搵佢家姐,
我先出埋去,原因係.....咁我都要食飯架~~~!!!!
我發覺成日係個櫃度影衫,今日試下用對門先~~嘻,
不過因為間房嘅窗簾布係紫色,所以攪到影出黎好似粉粉地咁~
(主要原因係間房開左冷氣,唔想出廳,費事比大爹話我浪費地球資源)
哈,攪笑係我第二次係旺角間H&M見到(''模''''del'')~~~~~~
第一次我見到類似lisa.S、amanda.S嘅model,我唔記得佢個名,
唔知邊位A、S、L嘅model啦,總之好差『高』~
哼,出門口果陣仲比佢撞左我一下~~~~得....知你高嘛!!!!
尋日又竟然比我見到今期紅到爆,又絞到爆、又串到爆嘅模del.......
佢好鐘意夾波嘅,又出左寫真嘅~~~
最後tips,呢排上左chok chok做嘉賓嘅~喔.......邊位?
佢個英文名係『J』字頭架囉!開晒估啦~~~~
我男友都見唔到!係我企左係一邊睇衫果陣,我個頭一望向左邊就見到佢揀緊衫喇~
佢企係我格離再格離咋~~~佢真人同上鏡又無乜分別喎,都幾高下嘅~~



係呀~~~第一件衫係有豹紋....字!!hahaha~~
不過我好怪,我其實唔太鐘意D豹紋、老虎紋、斑馬紋嘅衫(p.s:T-shirt、外套、褲)!
不過又如果係背心嘅話,我又接受到喎!(其實屋企都係無)

呢件我係搵到嘅最後一件比較細D嘅碼~~好多都係40碼以上!!!
D衫周圍都好亂,好條打仗咁~~~~(正常的,正常的)






特價左只係$50咋~~~低呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



跟住去擰埋clarins嘅7天使用裝!仲教埋我點用~好好禮貌呀!!!!!

沒有留言:

張貼留言