標籤

2011年7月23日 星期六

Garnier Pure Active清爽淨膚 冰涼清痘印走珠筆

大家可以快D去下面條link玩<擊退痘痘鼠>有獎遊戲啦,贏左仲有獎品添~~~!!
Garnier Facebook Fans Page:
 (http://www.facebook.com/GARNIERHongKong?sk=app_186930864699160)

<<「糖妹」人氣推介 >>
Garnier Pure Active清爽淨膚 冰涼清痘印走珠筆
Garnier Pure Active Anti-Imperfections Cooling Roll-On
15ml
油脂分泌過盛、毛孔阻塞,讓暗瘡從臉上一顆顆冒出,留下暗瘡印,令你都不敢見人?
全新 Garnier 清爽淨膚 冰涼清痘印走珠筆,有效去除暗瘡印痕。
冰涼走珠設計,能精準針對問題所在部位,瞬間舒緩肌膚不適感,
無需用手塗抹,更方便衛生。獨特透明啫喱質地,清爽不油膩。 

 
使用方法:
1. 針對暗瘡印的部位
2. 用走珠輕輕滑過肌膚
3. 持續使用直至暗瘡印完全消褪
** 若發現走珠無法滾動或表面出現一層薄膜,請仔細擦拭走珠,即能如常使用。


證實成效:
5 小時內,瑕疵印痕得以緩和。
2 日內,暗瘡印及瑕疵明顯減少。
去痘印功效:具再生和修復功效的草本淨膚精華 HerbaRepairTM,有助於改善膚質和淡化暗瘡印。
去瑕疵功效:高濃度純水楊酸精華,其清爽不膩配方,立即碌走臉上瑕疵。

天然植物精華的力量

純水楊酸:
最有效清除臉上細菌活性成分之一,以高濃度幫助控油及減少臉上瑕疵。
草本淨膚精華 HerbaRepairTM:
天然活性成分,萃取自天然藍莓,具再生及修護功效,有效改善膚質,去除暗啞。
產品是筆形設計,幾好喔~~~~~~~

擰開產品蓋後~~~~
走珠的設計,可直接塗上面上使用,唔會經過手指,很衛生呢!!

因產品在皮膚上好快會乾,所以今次要直接試在手背上呢~!
只要輕輕將走珠'碌''下皮膚,就會滲出透明液體~
因為第一次使用,仲即刻覺感到好清涼~~不過皮膚好快就適量左啦~~
因為我呢排無乜點生暗瘡,因為我通常都係生油脂粒多,反而油脂粒有明顯改善~
同埋我嘴唇周邊都有明顯暗瘡印,不過我就覺得暗瘡印還未有明顯嘅退減呢,
現在我每日早晚努力使用中~~^^~~
p.s:不過我之前有一日個鼻頭生左一粒好細嘅暗瘡仔,我用左一日咋,暗瘡已經消失
晒,快到連影相時間都無~所以我覺得對付剛剛生出黎嘅暗瘡係有效嘅!^_^V

沒有留言:

張貼留言