標籤

2011年7月17日 星期日

CWB...怕了

CWB~~怕

熱度 14已有 275 次閱讀 2011-7-18 17:54 |個人分類:生活品味|關鍵詞:因 用
又要過海啦,不過原先只係擰試用,點知搵返d e-mail~
原來有兩份gift都係CWB擰,嘩....掂呀!!!
因為平時我太懶,所以先儲儲埋埋一次過,嘩....單一次出一出去貴到嘔電呀!
今次我要去3個地方,又要就d時間喎,因為有d地方6點就close,
又唔知自己會唔會行錯,驚自己唔知兜左去邊,所以我中午2點就出門口啦~
好在我事前去左google睇定地圖模擬行過一次,又已經將3個地方周圍D環境入晒腦,
因對我呢個路痴黎講因為真係完全唔識路!!
去到差唔多3點,第一個地方就係去擰試用~~跟住就係去擰沐浴露、最後擰面膜!
果日好順利呀,好在前日無太陽咋,又落毛毛雨,一滴汗都無出過,
4點半就已經攪掂晒,仲係世貿行左陣,因為我記得印象中係有間uniqlo,
我又唔太記得邊層喎,我又兜上兜落,落到最底見到有''車立'',見話係可以去到uni,
因為果層係6樓,之但係無得按6層喎,我就按左5樓,諗住去到5樓出返去就可以去到6樓架嘛!
點知一開門原來係夾公仔、影相、掉彩紅、打機嘅地方,我又行左個圈,頂呀,無出口嘅~~@@
我又答返''車立''落返去一樓,T.T~~我竟然係廣場迷路了~~~
我又跟住唔知發乜神經,搵扶手電梯,一野去到4樓先.....我見到個大招牌啦!
原來再上左兩層就係啦~~呼,為左幫大爹睇下衫攪到自己亂晒!

 
GIFT 1 :
 
呢份面膜係我早排參加moi by MENARD『弦美。樂章原創工房』獎品!
 
價值:$120
 
@@即係$60一塊~~~~~~~未用過MENARD呢個牌子,真係要試下!







GIFT 2 :

呢份係facebook COSMOPOLITAN 粉絲有禮」禮品!
 
「Crabtree & Evelyn」Evelyn Rose Shower Gel 及Body Lotion 旅行套裝




沒有留言:

張貼留言