標籤

2011年7月14日 星期四

改不了~~~

原本我無諗住會買野架~~最衰大爹囉,引鬼我!!!!
尋晚去完翡翠小籠食飽飽後,一如以往周圍行!
加上我手頭上有張city super$50 coupon,因為就快倒期,所以睇下有無野買!
原本諗住都係無收獲,行行下大爹走去睇袋喎,睇睇下原來好多袋都做緊折喎!
有D仲有半價添~超吸引喔!!~~~~~流晒口水
行行下大爹發現呢個袋,其實我對呢d款嘅袋都無乜興趣,
之但係孭左上博又幾好睇喎,衰鬼黎架~~重點係,有8折!!!
有3個色揀,有黑、米白、啡,3隻色我都試晒,都係鐘意啡色,
個人覺得黑色太普通,又突出唔到個袋,白色又易dirty,
所以就要左啡色啦!!!!!!係....又係啡色,呢排鐘意用啡色袋~~
仲有3個孭法架~~~good!!!!
睇一個方法,側孭!



二個方法,背囊!



第三個方法,單博斜孭
仲可以拆晒D配件出黎架~~不過我出街時應該唔會拆,因為怕麻煩!




前面仲有個袋位架,我已經放晒d廁紙係呢度喇~~~~

 


 

喇,原價要$290,其實都唔算話太貴!
原價$290,8折左後就$232,跟住我再用埋我張coupon,
呢個袋只需$182咋~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
大爹唔該比錢!!!
 

沒有留言:

張貼留言