標籤

2011年7月10日 星期日

食餐飯都忍唔住要~~~

日食餐飯都忍唔住要~~~要買衫

基本上沙田星期五、六、日一定超多人,

我地擰左票之後就閃,都係周圍亂咁行~

呵.......只係行左10分鐘的時間,就比我敗左件衫~

因為特價嘛~~~~

開始我地仲以為得返最後一件所以先特價,原來又唔係喎!!




呢件衫有白色、黑色,大爺竟然叫我買黑色喎@@~出奇呀!!!

我話,黑色好易痴卡比D毛(卡比係一隻白色狗),

跟住大爹又話,又係嘅,黑色係顯得瘦d,不過又會好熱囉~~






件衫背後仲有兩對耳仔~~~~~

超愛呀,更加忍唔住要即殺~~~




耳仔close up~~~(係咪好kawaii呢~)^o^






原價要$349~~

呢個價我一定唔要買!!!




特價左之後$209,

因為我地有VIP,所以再有95折~~

即係件衫$198.6就得喇~~

(多謝大~~~~~~~~~~爺




p.s:原先收銀員話買多件原價嘅衫即刻又可以減多$100,

不過唔可以揀nike、addiads喎=.=

大爹都揀左陣,又試埋都係唔岩~~我都睇埋都係唔岩心水!

算!!!

沒有留言:

張貼留言