標籤

2011年7月9日 星期六

好好人呀~~~

好好人呀~~



估唔到又比我中獎~~
今次大爹終於有獎品啦,唔好成日話我淨係中護膚品喇~~~
我之前參加左信和之友嘅投票活動,只要揀一張自己認為最有家的感覺嘅相,
就有機會有一條價值$200的相機帶~
講真,有勁多參加者參加,所以有勁多相,我最怕揀野,
所以就直接D揀,費事自己3心2意,我一向都信自己嘅值覺

但~因為去領獎日期就得一個星期,
又咁岩得咁橋拎獎日期我又去左旅行,我就去旅行前一日send e-mail去信和之友問
下佢地可唔可以30/7先去拎,佢地第二日就打電話比我話我知話無問題~~
因為我29/7就返香港,諗住第二日(30/7)就去拎!
點知我就30/7就滯留係吉隆坡機場返唔到香港,
唉....跟住返到香港咁岩我部電話張卡就懷左,真黑仔!
返到香港第二日即刻就叫大爹幫我再打電話去信和,再同佢地講聲,
睇下可唔可以再比我去拎,點知信和d人超好人呀,佢地同大爹講,
我幾時去拎都得^^V~~YEAH!!!
去到仲有得揀,不過粗帶得兩隻色,其他果d都係幼帶~
我諗都唔使諗就要左螢光黃~



大爺話幾鐘意喎,唔捨得開黎用~~~低能仔XDDD~~




條帶後面都有d皮架~唔怪得話要$200蚊條啦~~~@@
不過我去過city super望過下都要呢個價~~Waaaaa~



沒有留言:

張貼留言