標籤

2011年6月11日 星期六

KIEHL'S全新『ULTRA FACIAL OIL-FREE特效清爽保濕系列』@STEP1

超開心可以試到KIEHL'S啦~~~~~~
終於可以試到啦!!!!!!!!!!~~~YEAH^^v~~~
今次雖然唔係貨SIZE~
不過旅行裝都好,方便我今個月底去旅行果陣帶埋佢地去~~呵呵呵!!!!!!





今次試用有3個STEP~~~(TRAVEL SIZE)
1)Kiehl’s特效清爽保濕潔面啫喱Ultra Facial Oil-Free Cleanser(30ML)
2)Kiehl’s特效清爽保濕爽膚水Ultra Facial Oil-Free Toner(40ML)
3)Kiehl’s特效清爽保濕啫喱乳霜(7ML)
MADE IN U.S.A~~~~~
網址:www.kiehls.com

STEP 1:
Kiehl’s特效清爽保濕潔面啫喱Ultra Facial Oil-Free Cleanser(30ML) 售價: HK$155 / 150ml『清爽配方可去除多餘油份及污垢 』



配方特點:
  • 不含油份,泡沫豐盈
  • 不含硫酸鹽,不會傷害肌膚天然保護屏障,使用後不會感到繃緊
  • 蘊含白茅及檸檬精華,令肌膚感覺清新
  • 不含過敏源、矽氧烷、色素及香料,性質溫和,適合中性至油性及敏感肌膚早晚使用
臨床測試結果*
  • 有效控制面部不泛油光長達24小時
  • 減少肌膚表面多餘油份長達24小時
使用者測試結果**
  • 98%使用者認為潔面啫喱能有效溫和地去除多餘油份及污垢
  • 96%使用者認為使用24小時後,肌膚仍感覺清爽
  • 94%使用者認為使用潔面啫喱後,肌膚沒有即時泛起油光
主要成份:
  • 白茅:生長於乾旱的澳洲沙漠地區,含有豐富鉀質,因此能於極度乾旱或含鹽度極高的惡劣環境生長。其卓越的鎖水能力,讓肌膚在乾燥的氣候中仍能維持極佳的鎖水效果,增強及緊緻細胞黏膜,時刻保持潤澤。
  • 檸檬精華:萃取自檸檬皮的精華,具有收緊皮膚及消毒的功效,可刺激及喚醒疲倦的肌膚,變得清新。含高濃度天然果酸,其維他命C含量亦是一眾水果之冠。



使用方法:
取適量於手中,以指尖於微濕面上向上輕輕打圈按摩,避開眼部位置,再以清水徹底沖洗。



可能第一次用,面上比較多油,所以洗出黎唔算話好多泡泡呢~~~~~~!!!!!
我要吱兩次先洗到額頭~~~汗.......我塊面實在太dirty啦~~~>.<
不過第二次打後洗就比第一次多泡左呢~~~呼,嚇死我@@!!!!!
P.s:不過產品比較澀眼呢,要洗得比較乾淨先好打開眼喔~~~
因為我一洗面果陣,d泡泡唔小心入左眼,即刻feel到好澀眼呢~~
不過可能我自己粗老掛~~~hahaha,此時只要用多小小水洗就可以!!



呼!!!!!!
洗完面lu~~~~~
不過呢隻產品洗完面後唔會feel到好滑嘅感覺,
我覺得我男友一定會好鐘意用,
不過又出奇地用完又唔會話好''蚊蚊''緊呢~~~~~
讚喔!!!!~~~~



潔面啫喱用後總結:最高為5粒★
「清爽度」:★★★★
「控油度」:★★★★
「保濕度」:★★★★

沒有留言:

張貼留言