標籤

2011年6月21日 星期二

BTRC多元維他命亮膚美肌凝膠

BTRC多元維他命亮膚美肌凝膠.

熱度 9已有 952 次閱讀 2011-6-20 14:29 |個人分類:抽中試用|關鍵詞:肌 美
BTRC多元維他命亮膚美肌凝膠
Multi-Vital 10 System Vitalizer White Gel
價值:$196(50ml)
售買點:SASA
網址:www.brtc.co.tr
made in korea
我其實都係第一次聽呢個牌子咋~~~~~
嘻嘻,估唔到我可以一試此產品,^_^v~多謝呢!!!
此產品係韓國貨來的,嘩.....聽個名都覺得好似好正咁!!!!!
因為呢隻牌子係韓國醫學級的專業美容品牌~~Wwoooooo
嘩.......好多VITAMIN呢~~~WwWOoooo
有B3、B5、A、C、E、F
而呢幾種VITAMIN嘅效能是~~
B3:均勻膚色、預防色素沉澱
B5:鎮靜舒緩
A:淡化鄒紋、促進細胞更生
C:亮白美肌
E:抗氧化、補濕
F:舒緩、補濕、軟化角質
H:抗菌、抗炎、昅除多餘油脂

介紹:
含維他命B3及B5,藍色複合物、尿囊素及玻尿酸,
具抑制黑色素、排毒、補濕、抗氧化、防禦、增加肌膚彈性及更新底層肌膚等功效,
令肌膚亮白、光采飽滿。
說明書的介紹:
BRIGHTENING PLUS MOISTURE LAYER GEL WITH VITAMIN CAPSULES:
THIS HYDRAATING FORMULA DEEPLY MOISTURIZES DULL,
DRY SKIN AND SEALS IN MOISTURE WITH A PLEASANT COOLING SENSATION.
CAPSULATED VITAMINS IMMEDIATELY MELT ON CONTACT WITH THE SKIN
TO REVITALIZE STRESSED SKIN AND HELP INHIBIT MELANIN PRODUCTION FOR A
PURER,BRIGHTER COMPLEXION.
打開盒後,嘩.....好橙!!!!@0@
唔怪得連個盒都係橙色!!!!
真係好啫喱質地呀~~~~~~~~
仲有D輕微香橙味(個人覺得)!!!




個人使用方法:
我會晚上洗面完,訓覺前搽上面部,再加小許按摩至完全吸收!!
是次係手部測試,首先取適量啫喱於手上,
堆開後....
嘩.....好水水嘅感覺喔!!!!
此時請將啫喱上的粒粒和啫喱按摩致完全吸收!!
吸收度暪高的,按摩兩三下就完成^^V
登登~~~~完成!!!
我開頭都驚用完之後會好油,
喔....點知又唔會喎!!!睇我隻手都知啦~~~^0^!!!!
不過我覺得搽上面部都唔會有好油嘅感覺,
不過就一定要開冷氣地下、冬天先用到,即是比較乾燥環境地下用就好正!!
因為我覺得搽上面部後會比較笠(因個人係混合性皮膚),
不過好出奇地,雖然係笠左D,不過又唔會攪到塊面好油喎@@~~

沒有留言:

張貼留言