標籤

2011年6月17日 星期五

淘新鞋耶~~~

因為今次對鞋都幾重,又加埋鞋盒,所以我就選擇左直接速遞到香港啦!
大前日落單,買家即日出貨,所以尋日已經有得拎!
今日忍唔住要去順豐火炭地鋪拎啦,果度D人見我已經見到已經知道我叫乜名,
單號都唔使比佢地,見到我直頭比件貨我!!好野~~~~~~~
不過今日勁大雨,好憎落雨出街!!!!!!不過我又好心急想睇下對鞋~~
今日見仲有陽光拿拿聲影相!!!



因為好驚買家比錯size我,又或者驚size會遍大or遍細,
所以即刻拎出黎試著~~~~~~~~~~~~
點解我會買呢對鞋??
因為為左件卡其色連體褲囉~~屋企d對唔係黑色就紫色!!!
不過都係時候要買多對米白色涼鞋,因為都好易襯衫!!

第一次著試果陣我隻左鞋比條拉鍊拉親,痛到我『嘩』左聲出黎,
超低能~~~

我覺得對鞋手工唔錯的,可以接受!!!
同旺角果d一樣!!!

沒有留言:

張貼留言