標籤

2011年6月9日 星期四

好熱耶~~~~~~

拖左幾日無出文,今日要寫喇!!!!
我午餐都未食,飲完一大杯清水,第一時間就係寫文~~~~
呢度係尋日嘅收獲~~~~~
唉!!又要我過海囉~~~~~~巧貴車錢呀!!!!!
我記得尋日張八達通仲有$50蚊,過一過海得返$8蚊雞~
=.=
算,為左我要寫好個''卜'',過一過海有乜所謂!!!



我過海就係因為要拎kiehl's嘅試用~~~~
聽日會出試用文!!!!!
不過如果係貨size試用當然會更好啦~XDD
旅行裝都好,因為我都想試下呢個牌子的東東!!!



跟住返到屋企樓下萬寧敗的!!
好似買兩件以上綠點東東有85折,
原本呢支野要$59.3~仲送埋呢個粉紅袋!!
我另外又買左排即棄剃刀$11,
折左後Total只係$59.7~~



係銅鑼灣敗的,估唔到銅鑼灣都會敗到野~~~我快破產啦!!!!!
呢件衫只係$79,
我屋企第一件粉肉色衫呢~~~~~
呀~~~~~有d驚會唔襯自己!!!因為我皮膚比較黃!!
大爺見到又係講同一句說話:『你又買埋呢D闊到死嘅衫~~~~~』
我鐘意呀,哼....你理得我!!!


我買果陣時都都無留意個手袖位係邊,
哈,到影相呢刻先知!!!
呢件衫其實我無諗住買架,我有掛返上架的,跟住我又行一個轉果陣又再諗多次,
好,我跟住叫個靚女幫我拎件新嘅,
點知話得返最後一件,
唉....我又驚我過一陣後悔無買喎,
跟住就帶左返屋企啦~~~~~~~
=______________=我而家希望的是我唔會後悔買左佢啦!
哈哈哈~~~~~

沒有留言:

張貼留言