標籤

2011年4月10日 星期日

ORGANIC

呢兩張coupon其實係免費o既.....
點得返黎?
好耐之前,應該都係上年既事黎,
有次我係yahoo首頁果度見到個宣傳廣告,
我記得內容係某保險公司o既廣告黎,
細心睇之下,
原來只要頭100位成功上傳婚紗相o既就可以得到$200 coupon!
其實果陣時我係比另外一樣禮品吸引左我先到upload張相..hahaha
住格左一排無啦啦信箱收到呢兩張coupon喇,
開頭都唔知呢間係乜野黎,
仲以為係類似買滿唔知幾多野先有得用,
上網一找,原來係買有機野o既,
不過唔係周圍都有,所以一值都無理!
只係前兩日無啦啦比我係旺角地鐵站見到,
一問掂員之下,
原來真係可以當$100現金用架!@0@




跟住我就買左一樽有機蜜糖$88
&
桂花烏梅茶$17
Total:$105
只係補返$5咋~~





最岩而家呢d天氣沖黎飲!
再熱d又可以放入雪櫃!
因為平時飲得太多防腐劑野啦~~~







買呢包野其實係因為有桂花兩個字先買,
因為我同大少係勁鐘意聞d桂花香!
我地有時會去藥房買d散裝桂花煲d雪梨水飲,
嘩...夏天放入雪櫃正到不得了~又解渴,又健康!
我又見對腸胃好,
因為大少腸胃實在太差啦~~~




飲落口酸酸地,又有桂花味!
感覺就係好似飲緊酸梅湯咁!


沒有留言:

張貼留言