標籤

2011年4月20日 星期三

CLINIQUE舒緩暗瘡系列@step3舒緩暗瘡清爽控油補濕乳

CLINIQUE舒緩暗瘡系列
step3舒緩暗瘡清爽控油補濕乳
想知CLINIQUE更多資訊,可按以下的LINK!!!
http://www.cliniqueantiblemish.com.hk/product.html


$185HKD(50ML)
未用過的話,坦白說,我就唔會買喇,
對我呢個小C9來說貴左小小呢~~
但用過之後,一定會再回購!

Benefits

是舒緩暗瘡3-Step組合中最後的護膚步驟,適合所有容易生長暗瘡的膚質,
讓肌膚展現天然的啞緻美態。不含油份的高貴配方,性質柔滑,塗抹簡易。


SIZE唔算話好太支,
好適合帶埋去旅行用喔!!!


產品確保新鮮、衛生呀!!!
我鐘意~~~~~


乳液不會太浠還者太''杰''~
而且沒有任何花香味!!

How To Use

在使用舒緩暗瘡3-Step組合的潔膚泡沫霜及潔膚水後,
於全臉包括暗瘡部位塗上一層薄薄的舒緩暗瘡清爽控油補濕乳。
避免接觸眼部範圍、頭髮及衣服。每天早晚使用兩次。
在肌膚痊癒後仍應繼續使用,以預防暗瘡再次出現。


抹上手背後~~~


補濕乳很輕易便堆開~
皮膚非常易吸收!!
讚喔~~~


按摩10秒就完全被吸收晒.....
已經皮膚真的非常地乾爽,
一D油笠笠既感覺都無!!
非常適合我呢個混合性皮膚用呢!!



P.S:我塗上塊面度好吸收,而且好乾爽,一D都唔會油笠笠,真係好正~~~!
因為夏天/春天既時候我好小會塗野,我真係好怕油笠笠既護膚品,
搞到我塊面好唔舒服!!>.<~~
最緊要係我塊面比較易出油,但塗左之後先發覺就算出成日街都KEEP得好好,
D油出小左,真係小左一大半,咁就唔怕變面油人啦~XDDDDD!!!
各位易出面油既靚女們,我唔係賣廣告,呢件真係超正既產品,唔買你走寶喔~~

沒有留言:

張貼留言