標籤

2011年4月19日 星期二

CLINIQUE舒緩暗瘡系列@step2舒緩暗瘡潔膚水

今日要介紹的是,
CLINIQUE舒緩暗瘡系列
STEP2舒緩暗瘡潔膚水
想知道更多CLINIQUE資訊,可去以下的網站!
http://www.cliniqueantiblemish.com.hk/product.html



$170HKD(200ML)

Benefits

適合所有容易生長暗瘡的肌膚,有助去除死皮細胞,
讓肌膚在最佳狀態下準備接受舒緩暗瘡3-Step組合的最後步驟。
蘊含可吸收油脂的粉末,能擊退過剩的油份,同時不會造成乾燥,
讓肌膚呈現清新明淨的感覺。


首先要預備一個棉花球,
好彩家中有一大袋!
嘻嘻~~~


看見白色東東的沉澱物嗎?
你問我是什麼來,其實我也不太清楚!
應該是對有助可深層清潔皮膚的東東吧?


每次使用前都要上下搖晃喔~~
不過樽底白色的沉澱物是不會完全被搖走的,
只要每次搖到樽裡的潔膚水開始變奶白色的時間就可以停!


我個人就會將棉花沾滿6-7成的潔膚水,
不要沾太多喔,因為太多的話一抹上面就會滴晒出黎!!!
嘩嘩嘩~~~抹完之後好恐怖呀,我塊面真係好dirty~~~!!!!
原先是白雪雪的棉花,一抹之下,由白變黑!!
P.S:係每日都會抹到黑色OR黃色的東東來,緊記,抹面部同時要抹埋頸部喔!!
真係抹一次,就HIGH一次~!好用,超讚!!
姐妹們,呢支野無介紹錯,一定要敗!!
題外話,我有次幫大少抹,佢之前成都唔肯抹,我話抹完之後好乾淨架~~~
嘩....我抹完之後嚇左跳,舊棉花又黑又黃,好似10年都未洗過面咁=0=''~~
我比佢自己睇返,佢睇完都呆左~!男人用完都話正,就知呢支野有幾勁啦~~~

沒有留言:

張貼留言