標籤

2011年4月21日 星期四

CLINIQUE舒緩暗瘡系列@舒緩暗瘡控油潔膚面膜

CLINIQUE舒緩暗瘡系列
舒緩暗瘡控油潔膚面膜
想知道更多CLINIQUE資訊,可按下面的網址!!!
http://www.cliniqueantiblemish.com.hk/product.html


$195HKD(100ml)

Benefits

含乙酰氨基葡萄糖,釋放將死皮細胞緊鎖在一起的黏合物,
有效疏通毛孔,使肌膚保持潔淨。
氯苯甘醚能清除引起暗瘡的刺激物,有助肌膚保持清潔。
由海藻提煉所得的糖海藻精華,消減過剩的油脂,調節油脂正常分泌。
龍膽根萃取液有助擊褪能損害肌膚的自由基,另海藻精華、
蔗糖及蘆薈則鎮靜敏感發紅的肌膚。


吱出來就是這樣!!
似D乜?一時諗唔起(因為剛剛訓醒第一時間就係出文啦!!!)
以前讀書果陣都無咁努力!!

可每星期使用二至三次,全面敷上或只用於有需要部位。
使用前應徹底卸妝,然後均勻塗上薄薄一層面膜,避開眼部範圍、髮線與眼眉。
靜待五分鐘後,以暖水或清潔溫暖的濕毛巾徹底洗淨。


剛剛塗在面上的時候...


呀飄一隻~~~~~~~


想知道乾晒未?
好簡單!
就係用隻手指督一下!
喇,呢張相就證明左係未乾得晒~!!


等大約5-10鐘左右,
開始會FEEL到塊面好緊好緊,緊到想爆開果陣就可以直接洗面啦!


總結:
連續4日已經出晒今次CLINIQUE介紹既產品啦,
我個人覺得呢個系列真係非常適合混合性、油性皮膚用,
超堆介喔!!!!
我只會2種情況下先會出暗瘡,1)M小姐的來臨、2)食完辣野!
最多就係生係額頭位,太陽穴位,
用完呢SET系列之後當然唔會100%完全唔生暗瘡啦,
我話係都對唔住自己,我只係覺得暗瘡數量的確係出得小左,
唔會一爆就爆幾粒,同埋暗瘡好快就謝!!
當然啦,淨係依靠護膚品係唔可能既,
平時最重要就係注意飲食啦,唔注意飲食的話塗幾貴幾好既護膚品都無用,
個人小TIPS:我食飯最緊要餐餐都要有菜!
How To Use

沒有留言:

張貼留言