標籤

2011年4月16日 星期六

CLINIQUE擊退痘痘講座!!

首先要多謝Lady QOOZA比呢次機會我~
當然亦都唔小得再次多謝CLINIQUE呢~~!!
因為今次已經第二次去聽clinique講座啦~
亦即係第二次可以試用clinique既產品,嘻嘻!!
事前一打開e-mail知道自己中左試用,真係好開心,超興奮呀~
當場尖叫了~嚇到大少問我做乜事,以為我撞邪~


當日我超級準時6:45就去到啦~
我去到已經有其他sis比我還要早到呢~!!勁耶~~
不得不讚自己的是,我呢個路痴,竟然可以成功自己一個殺上去呢~wahahaha!!!!


環境不會陌生!
一入到去比我既感覺還是依然係好''舒服'',
燈光非常足夠!可能驚燈光太暗的話個個都會眼訓吧~hahaha!!!
同埋周圍都好''白''呢~臺臺凳凳牆身,全是白雪雪,比人有種好乾淨既感覺!
一去到臺面一早已經準備定飲品及零食,非常細心!


我揀的有氣飲品~~~
還好有飲料幫我提提氣,否則一定又唔知自己個靈魂遊左去邊~XDDDDD
還要謝謝座我旁邊的sis幫我拿的飲管~真不好意思呢


就係呢位靚靚工作人員講解今次既產品啦~~
我忘記了上次是否是她,因我記憶力比較差呢!
不過也沒關系吧!最緊要唔會聽到我遊晒魂先~
當然還有答問題送禮品時間,呢個時候我次次都唔會舉手,
因為我既反應比較慢,次次都係會比人快過我~


次序還是一樣!
第一件要做的是貼膠紙~
點解?
因為咁樣做可以試出自己既老廢角質~
平時在家中都可以試的!
大家不防試下~


一貼一斯就會見到膠紙上有的老角質喔~~!!
可能大家咁樣睇得唔清楚~~


呢個測試就會明顯得多啦~~~
張卡無啦啦今日比我搵返出黎~
就係係上次聽clinique講座比既~
今次可以大上用場啦~~^_^V


斯開貼紙,再貼上手背上!!


然後再將剛才手背上的貼紙貼上黑色的圓就能清楚看見自己的老廢角質!
得出來的結果好恐怖喔


今次既講座只係聽45分鐘就聽完啦~
時間過得好快!!
到最後就教大家點用今次既產品!!!!!
首先用潔膚泡抹霜打圈洗潔~~


然後就用潔膚水~


用潔膚水抹左一下手背,已經抹到黑色的東東出黎!!!
勁呀~~~


中間其實有用清爽控油保濕乳,不過影唔切相!~.~'''
不過黎講既blog會介紹到!!!
跟住就係用控油清潔膚面膜,
超想快d帶你返屋企用呀~~~呵呵




完成!
跟住就係帶試用禮品返屋企,乖乖試用啦!!!!!


我的禮品!好大袋呢!
仲要全部都係貨size~好豪呀!!
今次我將會分4日介紹!
等我呀~~~~~~

沒有留言:

張貼留言