標籤

2011年4月15日 星期五

敗得高興~~

我個銀包其實長期唔會有好多現金,
最多都係$200蚊,
因為我買野會比較鐘意EPS~
因為方便嘛!!!!




今次一共有4樣東東~~





1)
指甲油:$36-$39~~
當抵油or面油塗都得!!





2)
其實無諗過會買!!
我係聯合行行下見到個婆婆賣首飾,
主要係賣925、泰銀!
行到去唔知點解有種吸引力拉左我去睇,
我左揀右模,又唔小心整到d首飾跌晒落地幾次~=______=
我係咁同婆婆講:『唔好意思、唔好意思,係咁講係咁執返d首飾,擺返好原位!』
攪到我有種唔買好似對唔住自己既感覺咁!>.<
婆婆又好客氣咁講:『唔緊要唔緊要,成日都會跌落黎架,慢慢睇,你比我執得架喇!!!!』
我當然唔使婆婆灣低執,我自己都對唔住自己啦!
跟住我就好快咁決定左買呢隻四方鐲,我價錢都無睇就買左喇!
其實我仲想再買多隻鐲,不過果陣時大少打黎,因為佢已經放左學,
仲已經企左係聯合門口等我!
唔緊要,下次再幫襯!
還掂我一個禮拜都會去旺角2次,
價錢唔貴,好合理!
雖然唔係乜野靚貨,沒什麼牌子,但係值得買!





帶左上手真係幾靚播!
夠特別~~





3)
勾花背心外套~
$49-$59





手工唔差的!
我覺得應該再要買多件!!
因為襯民族衫一流呀~~
主要原因係,原來屋企勁多民族衫/裙,多到自己都嚇左跳~~




4)
我衣櫃裡第一件橫條衫!$40
因為我著橫條衫會搞到個人好肥,好無美感!
我買既原因都係用黎襯係底,
著出黎只係會show件衫既下半忽,而上半忽會比另外一件衫完全遮蓋晒!
而且唔想著果陣又可以用黎訓覺著!!




希望唔好咁快起粒粒啦~~


沒有留言:

張貼留言