標籤

2011年4月14日 星期四

恭喜你~~

多謝閣下參與My Makeup Workshop大獎賞活動!!!
 
閣下為本大獎賞之幸運兒!!! :)
 
 
喔......呵呵呵,
 
好開心中左一盒眼影呢!
 
之前係facebook參加o既抽獎!!

不過失望之處就係無得揀顏色,隨機抽選!
 
都博下啦,因為好多色都好靚,我都好鐘意!!
 
我估都估唔到,去到之後有位美女比左隻我極之咁唔鐘意既顏色比我
 
30隻色裡面,竟然比左隻我最唔鐘意、最唔想要既color比我囉~~
 
我再問多次可唔可以要其他顏色,美女的回答是:sorry~唔可以架!
 
唉~都估到架喇~~~
 
我極之失望咁走出門口,心裡面既感覺係......@#$$%^&*~
 
心裡面不段重複又重複講,點解要比呢隻顏色我呀~~~~~
 
所以,我決定轉送有需要的人~~!!!!
 
參加日期:15/4-16/4
 
參加方法:踩一腳+留言講''我想要'',星期日會抽出行運兒
 
得獎的sis到時我會sd留言信息比你,以及我會平郵寄寄出貨品!!
 
good luck~
 
p.s:我只試用過一次,如介意既sis請留意喔!
 
不過都要簡單咁介紹一下o既~~
 
顏色:綠色
 
不過呢隻顏色好適合夏天用呢~~
 
我個人覺得或者再配合其他比較淺色既眼影一齊用會比較靚d~~
(例如:淺藍、黃色、粉色...)
 
 

 
 
真係美國製架呢!!
 
我影得比較衰,考考大家既眼力~~~
 
 

 
輕輕一掃!
 
張相同真實顏色都好接近,都有9成~~
 

 
都算易推呢~~~!!
 
不過因為綠色好易甩又比較難出色,
 
所以要加多層珍珠色既眼影打打底先就會好好多~~~
 

 
完全堆開後!!!
 
大少見到之後話,
 
嘩....乜你隻手咁似比人打''魚''&幾似胎記喎.....Wakakakak~~
 
咩姐~~~~哼!!


 
值得讚的地方!!
 
防水度都幾高!
 
唔會一沖水就甩晒!!
 

沒有留言:

張貼留言