標籤

2011年4月13日 星期三

貼身的寶!

我係一個沙田友!!
一個星期都會起碼去一次新城市,
哈...因為從家中去新城市只需10分鐘!
實在太太太太太方便啦~~~
有時D野真係好攪笑,
我中午先同大少講,想買爸爸用,
因為屋企果d爸爸已經用左好幾年,
係時候想換下啦!
話口未完,我地食完飯,都係用圍行,
行到已經無晒新鮮感!
點知我就見到一條排,鋪入面仲有一堆美女,
哦....原來爸爸新鋪開張!
掂呀,又排埋一份先!<當然大少都一排跟著我啦~
呵,因為當日實在太多人,所以大少都入埋去同我一齊揀,
平時既話,我會叫佢or佢自動會係出面等我!
不過果日我見鋪入面都有好幾男士<佢地個樣全部都好''呆''
不過我買野大少從來都唔會''黑面''or''吹我走人'',
只會有時拉我走唔比我買!!!!
佢值得欣賞既係,佢每次同我行街都會陪我一齊去,又會比意見我,
佢從來都無講過一句話想快d返屋企or唔想行!
有次佢d同事問佢:『你成日陪你女人行街,你唔會悶咩?』
佢答左一個令我好開心既答案,佢話:『唔會,我覺得好開心呀!』
o拿.....各位男士學下野啦!!
嘻,唔讚佢啦~讚得多佢會得威!~XD
呢袋就係『我的戰利品』!!!!



袋中還有袋!!!
其實呢個袋就比人袋底底的,
不過我覺得又幾靚,拎左個黎袋爸爸~~



呵...........
我左揀右模下買o既~~~!!!!!
雖然呢兩個顏色就唔太鐘意,不過我又鐘意個款比較簡單!
最緊要''平''嘛~~~



先講粉色呢個先~~~~
因為我好鐘意呢個爸形呢!!



喇!!
有幾平!
大家綠大雙眼睇清楚!!
我買呢兩個爸每個都係$68蚊咋~~~~~~~~~~~~
其他價錢有$98、$128!
我記得底底買緊$128=5條



成個爸爸好多地方都有68既''乜''頭呢~@@

第一個位,爸帶



第2個位,爸帶扣!



第3個位,爸爸胸前!
佩服佩服!!!勁呀~~~



另外既係,呢個爸爸帶係可以交叉咁用架!!
爸帶中間係有個扣既~



拿,就係咁樣扣住另外一條爸帶!
就變成左交叉啦~



唔知點扣,仲有個圖比大家睇!
教大家點用!




就算個爸幾貴都好,
大家清爸前面留意標籤指示喔~~~



跟住就係介紹藍色爸!
今次我買左兩個都係唔同形既!
其實我會嘗試好多唔同形狀既爸,
因為要試下先知邊個會舒服d,適合自己多d!



呢個爸帶係無得換帶架呢~~~
點解要咁設計的呢?@@~



呢個爸爸仲有乜野特別之處???



就係原來可以再加墊!
不過我會拆出黎,跟住掉左佢!
因為我唔鐘意太厚既爸!


沒有留言:

張貼留言