標籤

2011年3月31日 星期四

韓國Ciracle絲柔美白酵素潔顏粉‏

多謝facebook卓悅又再次比試用機會我,
希望日後可以繼續試用您地既產品啦
呵呵,而且去卓悅拎試用真係好方便我,
因為旺角東站就有間!!
不過今次我係拜托大少幫我拎既,佢果日順路嘛


嘩,原來一支都要成舊水!

好,等我快D試下你先~~~~



功效:
維他命 C酵素美白潔面粉末,
能揉起豐厚滋潤細膩的雪白泡沫,
將黑色素老化疲態角質及油脂廢物,
一剔過徹底除去,潔面同時帶來美白新體驗。
親和性極高的保濕成分由多種天然植物提煉而成,
木瓜及白柳精華萃取於潔面後形成保濕抗菌薄膜,
阻擋外來刺激防止黑頭粉刺形成,
令肌膚長期處於水感嫩滑清爽狀態,絕無繃緊感覺。
早晚享受美白潔顏泡泡浴,讓肌膚綻透閃爍光芒‧
特別適合敏感乾燥肌膚者使用。




樽口設計得幾好,唔會太大,
起碼唔會好易倒好多出黎,因為我有時會好粗佬,wakakak!!!
每次小小咁倒D粉出黎,又唔使下下就住就住!




使用方法:
首先整濕自己雙手及面部,
然後倒出適量潔顏粉,加水輕輕搓揉成泡沫,
以指腹在面上輕柔按摩,以溫水沖洗乾淨即可。




開始試用:
因為我家中無起泡泡海棉,所以用住隻手起泡先,
因為之前隻手已經濕左,就會比較易起泡!
雖然d泡唔算話好多,不過原來D泡泡可以起完又起,
第一輪d泡泡放上面後,覺得唔夠泡的話,可以加水再起過,
哈....咁就唔使話驚會浪費啦!

 


已經完成左洗面喇,爽耶!!
呢張係剛剛起床+洗完面的我,
鼻子亮亮的,好乾淨既感覺呀,
而且洗完之後塊面唔會死氣''尋''尋'',
真係覺得塊面柔滑左,
我仲覺得好似即刻白淨左!
仲有仲有,洗完面之後真係無''文文緊''既感覺喎,真心堆介,好用!
<<使用前的我>>
請留意額頭上的豆豆~~




試用一星期後~~
使用前o既豆豆已經消失左,
現在出的是新的豆豆!
豆死豆還在噢~~~
而白滑方面我覺得係有改變左,
感覺上又滑o都o都,又透白呢!


沒有留言:

張貼留言