標籤

2011年3月30日 星期三

施巴淨膚潔面泡

我成日去親萬寧、屈記都好想買支返屋企試下架,
不過又唔知work唔work喎!
因為市面上好多產品講到好勁咁,
買左返屋企原來又係唔得架!
因為我d黑頭實在太難清,點搞都無用,
財爺一派錢,我即刻去美容院搞搞佢
講返先,今次試用既係<施巴淨膚潔面泡>
不過另外我都好想再買支同系列既粉刺o者喱試下,
總之乜野產品係可以去黑頭既我一定唔會放過!!
今次好多謝facebook既♥ B.E.A.U.T.Y ♥ 美.學 ♥ 試用活動比呢次機會我呢^0^~
哈,我一收到e-mail話中左試用勁開心,
因為呢支野係適合清潔黑頭、粉刺皮膚架
好,即刻開黎試下先~~
試用裝50ml,原先貨裝係150ml的!







有埋倒期日,可以安心使用!

made in 德國~




拆左包裝後...........




比較清楚一點既介紹!~~




大家緊記呢個粉刺暗瘡護理貼士la!好重要的~~



開始用啦~~~~

我塊面比較大,所以要吱3下先夠!

呢張係吱左一下既份量!


呢張係d泡泡塗上面後既相!

d泡泡一放落塊面度好舒服,有種唔知點講既香味,係清新香味喔!

跟住就輕輕按摩清潔面部,再跟住就等5分鐘左右先好再洗面呀,

因為效果會比較好,說明書上有講到的!

@0@~wo.....一洗面果下就已經feel到d皮膚好滑好滑~~

真係估佢唔到!

重點係,已經洗到d泡泡無晒都仲係feel塊面好滑好滑架,呵呵!


使用一星期後

雖然黑頭就無乜點減小,反而暗瘡就有明顯既改進,

同埋塊面既膚色都好似均勻左、白左!

p.s:
因為係弱酸性ph5.5配方的關系,所以洗面時唔怕會醃眼呢!
為達到最佳效果的話,要將泡泡停留係面上5分鐘,
所以我通常會係沖涼果陣時先洗頭後洗面!
重點係,開張雙眼洗頭都無有怕
報告完畢,謝謝收看!

沒有留言:

張貼留言